Moi kaikki!
Kuten viime viikolla kerroin, etsitään keskiviikkoisin harjoittelevalle ryhmälle omaa nimeä Liekkeen ja Hiilloksen rinnalle. Koko seura on siis Seurasaaren kansantanssijat, ja kaikilla ryhmillä on hyvä olla ihan oma nimi :)
Keräämme viikon ajan nimiehdotuksia, ja sitten laitetaan pystyyn äänestys ehdotusten kesken.
Alla on linkki Formsiin. Viimeinen mahdollisuus vastata siihen on keskiviikko 27.9.
Ei muuta kuin mielikuvitus lentämään!

Esa

Hei,

minun lukujärjestykseni on nyt syksyllä keskiviikkoisin ja torstaisin sellainen, että en pysty käymään keskiviikkona harjoituksissa. (Myös Tuusulan uuden lukiorakennuksen Monion käynnistäminen vaatii oman veronsa.)

Ja koska helpotusta lukujärjestykseen on luvassa vasta 3.jaksossa joulukuussa, lienee selkeintä että vetäydyn myös näillä puheilla Keskiviikkoryhmän Folklandian esityksestä, vaikka laivalle olenkin (ainakin näillä näkymin) tulossa.

Hauskoja harjoituksia teille kaikille ja Hyvää alkanutta syksyä!

t. Esa

Moi!
Olen tehnyt varauksen Folklandialle, 2 hengen B-luokan hytteihin.
Matkan hinta on 189€/henkilö.
Nyt toivoisin, että jokainen matkalle ilmoittautunut maksaisi mahdollisimman pian minulle varausmaksuosuuden 47,25€. Laskutan loput risteilyn hinnasta myöhemmin.
Tilinumeroni (Nordea) on FI32 1855 3254 6389 74

Terv. Maaria

Kesätervehdys!
Vaikka harjoitukset ovat nyt tauolla, pitäisi ajatuksia siirtää hetkeksi tulevaan Folklandiaan.
Eli käykää laittamassa itsenne in/out mahdollisimman pian. Matkaan lähtijät voisivat kommentoida tänne hyttitoiveitaan, jos niitä on (pyrin toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan). Teen varauksen heti, kun lipunmyynti aukeaa.

Maarit

Eli jos keikka, lähden. Ei erityisiä hyttitoiveita.

Pia

Kahden hengen hytti, jos vielä ehtii toivoa.